B ΕΠΙΠΕΔΟ
1η Δραστηριότητα
Ενσωμάτωση και αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού GCompris στην εκπαιδευτική διαδικασία
2η Εβδομάδα
Δραστηριόητητα Α΄
Αξιοποίηση του λογισμικού γλώσσας Ηλεκτρονικός Ταχυδρόμος, στην εκπαιδευτική διαδικασία
Ζωγραφίζω τον εαυτό μου και πληκρολογώ το όνομα μου
Ενσωμάτωση του on line εργαλίου aXmag.com, στην εκπαιδευτική διαδικασία
2 Εβδομάδα
Β΄ Δραστηριότητα
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού Ηλεκτρονικός ταχυδρόμος και του ιστότοπου www.bedtimestoriescollestion. com, στην εκπαιδευτική διαδικασία
Δημιουργία, από τα νήπια, ψηφιακού παραμυθιού, για την οικογένεια, μέσω του on line εργαλείου storybird.com,το οποίο είναι δημοσιευμένο στον παρακάτω σύνδεσμο ΄΄ Η ιστορία του μικρού λαγού και της κουκουβάγιας΄΄
Ενδεικτικές φωτογραφίες
Η ιστορία του μικρού λαγού και της κουκουβάγιας
Τα παιδιά έφτιαξαν το παραμύθι με δικές τους ζωγραφιές, ως επέκταση της παραπάνω δραστηριότητας.Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες
to diko mas paramithi.pdf (408050)
3η Εβδομάδα
Α΄Δραστηριότητα
Ενσωμάτωση του εκπαιδευτικού λογισμικού Revelation Natural Art, στις οργανωμένες δραστηριότητες της τάξης μας
Μαθηματικά με την ελληνική σημαία
Αποτύπωση συνθημάτων-μηνυμάτων για την Ειρήνη, στη ψηφιακή αφίσα του on line εργαλείου edu.glogster.com
Ακολουθούν φωτογραφίες από την προετοιμασία και παρουσίαση την ψηφιακής αφίσας, στο παρακάτω αρχείο
4η ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Α΄δραστηριότητα
Στη θεματική για το Φθινόπωρο, δημιουργήσαμε εννοιολογικό χάρτη , στο οn line εργαλείο mindomo
ψηφιακός χάρτης εννοιολογικής χαρτογράφησης για το φθινόπωρο
Επικεντρωθήκαμε στη σημασία της βροχής
Πρωτοβρόχια(mimdomo, part 1)
Φτιάξαμε το δικό μας ποίημα για τη βροχή, αξιοποιώντας το εκπαιδευτικό λογισμικό του υπουργείου παιδείας Η Γλώσσα μου Α΄και Β΄
Το δικό μας ποίημα για τη βροχή
Εκτuπώσαμε, ζωγραφίσαμε το ποίημα για τη βροχή και ενσωματώσαμε, το παραπάνω αρχείο στο mindomo, βάζoντας ως link το site taxidi-sto-oneiro.webnode.gr/b-επιπεδο/
4η ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Β΄ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Αξιοποίηση του ψηφιακού εργαλείου mindomo, ως υποστηρικτικό υλικό, στην εκπαιδευτική διαδικασία(Μέρος 2), στην θεματική για τα φθινοπωρινά φρούτα.
φθινοπωρινά φρούτα (part2)
Eνσωμάτωση του εκπαιδευτικού λογισμικού TuxPaint, στην εμπέδωση της έννοιας του αριθμού 2
5η ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Α΄ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Έχοντας ως υποστηρικτικό υλικό, την ταινία για τα φθινοπωρινά φρούτα, (αnimoto), η οποία βρίσκεται στον παρακάτω ιστότοπο
Συνθέσαμε ταινίες με σχετικές δραστηριότητες των νηπίων, αξιοποιώντας το on line εργαλείο animoto, στους παρακάτω ιστότοπους
Τα φθινοπωρινά φρούτα(μέρος 1)
Τα φθινοπωρινά φρούτα(μέρος 2)
Eνδεικτικές φωτογραφίες από την προβολή των ταινιών στο παρακάτω αρχείο
5η ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Β΄ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Ενσωμάτωση του εκπαιδευτικού λογισμικού kidspiration, στη δημιουργία εννοιολογικού χάρτη, πάνω στη θεματική ενότητα
ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΙΟ, όπως φαίνεται στη παρακάτω εικόνα και χάρτη
εικόνα εννοιολογικού χάρτη
Ενα καράβι από τη Χίο
Ακολούθησε η δημιουργική έκφραση των νηπίων μέσα από το εκπαιδευτικό λογισμικό Tux Paint,
ζωγραφίζοντας τα καράβια της Χίου, όπως φαίνεται στο παρακάτω αρχείο
Καράβια της Χίου
6η ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Α΄ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
1)Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού Μικροί καλλιτέχνες σε δράση, στην θεματική ενότητα, ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, όπως φαίνεται στο επισυναπτόμενο αρχείο
2)Στην ίδια θεματική ενότητα, για τα χρώματα, αξιοποιήσαμε το on line εργαλείο ψηφιακής παρουσίασης slideboom, στο οποίο τα παιδιά κατανόμασαν χρώματα, ανακάλυψαν τα βασικά χρώματα, τα θερμά και ψυχρά χρώματα, διάβασαν σχετικό ποίημα και έπαιξαν διαδραστικά, ψηφίζοντας το αγαπημένο τους χρώμα, αντιστοιχίζοντας, ομαδοποιώντας, ζωγραφίζοντας. Η ψηφιακή παρουσίαση για τα χρώματα βρίσκεται στον παρακάτω ιστότοπο
Ψηφιακή παρουσίαση παιζω με τα χρώματα
Ενδεικτικές φωτογραφίες από την εκπαιδευτική διαδιακασία στο παρακάτω επισυναπτόμενο αρχείο
6η ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Β΄ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού Μικροί καλλιτέχνες σε δράση, στη εκπαιδευτική διαδικασία, με θέμα Ανακαλύπτω τα σχήματα
Ανακαλύπτω τα σχήματα
Ενσωμάτωση του εκπαιδευτικού λογισμικού Kidspiration, στην παραπάνω θεματική, δημιουργώντας εννοιολογικό χάρτη για τα σχήματα, όπως φαίνεται στο παρακάτω αρχείο
Εννοιολογικός χάρτης για τα σχήματα
7η και 8η ΕΒΔΟΜΑΔΑ